מוזיקאים בינלאומיים בפסטיבל המוזיקה עין כרם – שבועות 2023

חן צימבליסטה
חן צימבליסטה צילום: אלכסנדר חנין

שלושה ימים של מוזיקה בהשתתפות מוזיקאים בינלאומיים במנזר יוחנן בהרים עין כרם. מוזיקה קלאסית, מקהלות, ג'אז ושירת נזירים בחג השבועות מנהל מוזיקלי ומנצח: חן צימבליסטה 25-27 במאי,שבועות 2023! זהו פסטיבל המוזיקה המתקיים זו השנה השלישית בעין כרם אותו מקיימת עמותת מפעל המוזיקה צימבליסטה . שלושה ימים של מוזיקה קלאסית  בהשתתפות מוזיקאים מן התזמורות המובילות בארץ.את הפסטיבל ייסד ומנהל מוזיקלית המנצח ואמן כלי ההקשה חן צימבליסטה כאשר הדגש המוזיקלי של הפסטיבל הינו מוזיקה קלאסית עם נגיעות במוזיקת ג'אז ומוזיקת עולם. הפסטיבל נוסד ומתקיים על ידי עמותת מפעל המוזיקה אשר דוגלת בעשיה מוזיקלית ברב תרבותיות.

 

אנסמבל מפעל המוזיקה
אנסמבל מפעל המוזיקה צילום: שלי באהרון

הפסטיבל יפתח ביום חמישי (25.5) עם הקונצרט "צריך לצלצל פעמיים" – עיבודים ייחודיים של המשוררים נתן אלתרמן ומשה וילנסקי לצד יצירות קלאסיות מאת באך, ויואלדי ויוסופוב בביצוע אנסמבל מפעל המוזיקה ובבכורה בינלאומית ליצירה 'התקרבות' לוויולה ולתזמורת מאת המלחינה היבא סדרן. בהמשך יתקיים מופע ייחודי "צלילים במנזר" חווית האזנה לילית עם אמן הסאונד תאי רונה והפסנתרן יחזקאל רז. ההופעה תתקיים בחלל התפילה המקורי של המנזר. (מספר מקומות מוגבל) ביום שישי (26.5)בבוקר נפתח עם קונצרט לכל המשפחה ״בוקר משפחתי בבוסתן״ את הקונצרט ינחה ויוביל נגן כלי ההקשה והמנצח – חן צימבליסטה. יצירות מאת: צ'ייקובסקי מפצח האגוזים, גרוניך GO,  באך ועוד. בהמשך היום יתקיים הקונצרט הייחודי  "שירת הנזירים "-שירת הכנסייה של ימי הביניים והרנסנס  קונצרט יחודי בו יארח פסטיבל המוזיקה עין כרם את אנסמבל הזמרים 'מגניפיקט'  בחלל התפילה ההיסטורי של הכנסיה. לאחר מכן מוזמנים ל "ג'אז בשקיעה" – מופע פתוח לקהל הרחב בחצר של האב סברינו בכנסיית יוחנן בהרים. בחצר תתקיים מכירת יין וכיבוד קל. 

פסטיבל למוזיקה עין כרם
צילום: ינעם צימבליסטה

את הערב השני של הפסטיבל נחתום עם שירת המקהלות – ״אדיאמוס״- בביצוע רב משתתפים בו 70 נגנים על הבמה ביניהם, מקהלת מורן, מקהלת פרדיאוס, תזמורת מפעל המוזקה ונקשנים לביצוע היצירה  האייקונית אדיאמוס מאת ג׳נקינס. את יום שבת בבוקר (27.5 ) נפתח עם יצירות מופת קלאסיות מאת שוברט, דבוז'אק, צ'ייקובסקי לצד לויטיס וגרוניך ובביצוע הרכב הקאמרי של מורי מפעל המוסיקה. הפסטיבל יחתם  עם ״שירת הנזירים בבוסתן״ מופע בוקר קסום וחוויתי בו תינתן הצצה לעולמם של הנזירים הפרנסיסקנים במופע ייחודי של אנסמבל מגניפיקט. האנסמבל יבצע את שירת הכנסייה של ימי הביניים והרנסנס. 

פסטיבל המוזיקה עין כרם

מחיר כרטיס לקונצרט:85- 140 ש"ח 

*כרטיסים ברכישה מוקדמת בלבד באתר בימות

https://bit.ly/3rTpFv9
או בטל' 6226*

* 50% הנחה לתושבי עין כרם בהצגת תעודת תושב


אורחים שותפים: עמותת קוסטודיה די טרה סנטה ומכון מגניפיקט למוזיקה