להקת שלוה משתתפת בקליפ המוזיקה You Gotta Be שיוצג לראשונה באופן מקוון במסגרת פסטיבל " צבעים אמיתיים"

13 אמנים בינלאומיים מובילים מ-9 מדינות חברו יחדיו בפסטיבל "צבעים אמיתיים".האמנים  מייצגים מספר מדינות כולל ישראל, פינלנד, יפן, ברזיל וארה"ב, ומציגים גרסה עדכנית של להיט הרית'ם אנד בלוז הקלאסי You Gotta Be, מאת דזריי בקליפ האחרון של True Colors.  את ישראל מייצגות בקליפ חברות להקת "שלווה" דינה סמטה וענהאל כליפה שהביצוע שלה בתחרות האירוויזיון 2019 נצפה בידי מאות מיליונים.

אליהן מצטרפת רשימת אמנים מכובדת הכוללת את מנדי הארווי, שהביצוע שלה ב-America’s Got Talent גרמה לסיימון קאוול ללחוץ על פעמון הזהב; ראול מידון, שהיה מועמד פעמיים לגראמי;  קנטה קנאברה, רקדן שהופיע במשחקים הפראולימפיים בריו ב-2016; וסייננארק, האמן החירש הראשון שחתם בחברת תקליטים גדולה.

התהליך הטכני של הפקת הקליפ הזה כלל אינספור שיחות וואטסאפ, מסנג'ר וזום, עבודה על פני אזורי זמן שונים ושימוש במערכת התרגום של גוגל בזמן אמת. "עם זאת האתגר האמיתי היה לפתח מערכת יחסים עם כל אמן, כך שאמון וחופש יאפשרו להם להופיע ולהיות עצמם, כשהרוח והאנרגיה שלהם עוברים בצורה אמיתית ומוחשית", הסביר ד"ר סידני טאן, המנהל המוזיקלי והקריאטיבי.

מנדי הארווי מוסיפה: "למרות שלא נפגשנו באופן אישי, ניתן להרגיש שכל האנשים נכנסו עם כל הלב לתהליך. העובדה שהייתי חלק מהצוות הזה מהווה חיזוק נוסף בעיניי שמה שבתוכך הרבה יותר חזק מהחסמים העומדים בפנינו. זו תזכורת להגיע רחוק יותר ולא לחששו לחלום בגדול. התקווה שלי היא שאנשים לא יחששו לנסות".

 

מוזיקה
צילום יח"צ

מוזיקה מחברת, שוברת מחסומים , וזה בדיוק מה שחוגגות דינה סמטה ואנאל כליפה מלהקת שלווה.אנאל: “מוזיקה היא הכל. זה הבית שלי. זה חיבוק. אני מתחברת לעצמי ולאחרים באמצעות מוזיקה.זאת אני!" כאמור, יחד עם ששת חברי הלהקה האחרים, דינה ואנאל עוררו השראה לקהל ונכבדים ברחבי העולם.

פסטיבל הצבעים האמיתיים True Colors Festival המוצג על ידי קרן ניפון הוא סדרה של אירועי אמנויות הבמה המוצגות ברחבי העולם, לחגיגת המגוון והצבעים האנושיים הרבים כ"משפחה אחת בעולם אחד ". מאז 2006 התקיימו פסטיבלים בווייטנאם, קמבודיה, לאוס, מיאנמר, סינגפור ויפן, TCF הציגה יותר מ -1,100 אמנים המופיעים ביותר מ -30 מדינות ומשכה יותר מ -40,000 אנשים.חידוש הפסטיבלים לשנת 2020/2021 היא בסימן  מחויבותה לחשוף את כוחה של האמנות לחבר בין אמנים לקהל בחוויות ייחודיות כגון קליפים, הקרנות סרטים, תוכניות ילדים, מחזות זמר, קונצרטים וסדנאות.

"אנשים בכל מקום עברו תקופה כה ממושכת של אי ודאות, בידוד ופחד. בחרנו בקלאסיקה הזו, Yoa Gotta Be, עבור כולם, בכל מקום בזמן הזה, כדי שנממש את הפוטנציאל הטמון בעצמנו; כדי לבחור להיות נועזים יותר, חזקים יותר, חכמים יותר, ולא משנה מה יילד יום. זו תזכורת שבסופו של דבר כולנו בני אדם שחיים יחד בעולם האחד שלנו", אמר איצ'ירו קבאסאווה, מנכ"ל קרן ניפון, הפרזנטור של פסטיבל הצבעים האמיתיים (True Colors Festival).

הוידאו המוזיקלי "True Colors" מגיע עם כתוביות סגורות (לחרשים), תיאור שמע (לעיוורים), ועם תמליל וידאו נלווה (עבור החרשים והעיוורים).

https://youtu.be/nRvxvh37yCQ