ג'ויקה – סרט על הבלרינה ג'וי וומאק בבתי הקולנוע

מבוסס על סיפור אמיתי.

ג'וי וומק, בלרינה בת 15, עוזבת את ביתה שבטקסס למען מגורים במוסקבה לאחר שעושה היסטוריה ומתקבלת ללמוד באקדמיה לבלט בולשוי. חלומה הוא להיות הפרימה – בלרינה האמריקאית הראשונה שמסיימת לימודים באקדמיה לבלט הטובה והנחשבת בעולם. עם מאמנת קשוחה ודרישות פיזיות ונפשיות יוצאות דופן, גו'י נאלצת לאבד מהמשקל שלה, להתאמן במשך רוב שעות היום ולהתחתן עם גבר רוסי במטרה להשיג ויזה למגורים ברוסיה. המחירים הנדרשים האלו גובים ממנה גם נתק ממשפחתה, שזועמת ומודאגת מנישואיה וההתמסרות האובססיבית שלה להגשמת חלומה. כאשר היא מסיימת את הלימודים חלום ילדותה הופך לסיוט והיא ננטשת על ידי בעלה והאקדמיה. גו'י יוצאת למאבק חוצה עולמות להחזיר לעצמה את חרותה וזהותה…

סרט קולנוע
באדיבות סרטי יונייטד קינג

אודות הבמאי ושחקני הסרט

 ג'יימס נאפייר רוברטסון

במאי ותסריטאי

 יוצר קולנוע ניו זילנדי שביים את הסרטים "אני לא הארי ג'ונסון" (2009) ו"הסוס השחור" (2014), שניהם זכו בפרסים רבים בניו זילנד.

 טליה ריידר

" ג'וי וומק "

כוכבת הסרטים " אף פעם, לעיתים רחוקות, לפעמים, תמיד" (זוכה פרסים בפסטיבלי ברלין וסאנדנס), "Sweet East(פסטיבל קאן), "כעושות נקמה" ו"כסף טיפש".

 הופיעה בתפקיד משנה ב"סיפור הפרברים" של סטיבן ספילברג.

 דיאן קרוגר

" טטיאנה וולקובה"

זוכת פרס השחקנית הטובה ביותר בפסטיבל קאן על הופעתה בסרט "משום מקום". כוכבת הסרטים "ממזרים חסרי כבוד", "אוצר לאומי", "טרויה" ו"המורה לאנגלית".

ארה"ב, ניו זילנד. 2023.

110 דקות. דובר אנגלית ורוסית, מתורגם לעברית.

מופץ ע"י סרטי יונייטד קינג.