קינן דינקלמן ושחר בנימיני בשיתוף פעולה עם חברי המובמנט פרוג'קט – מופע מחול

חדשות אמנות ותרבות
צילום: אפרת מזור

המובמנט פרוג׳קט יעלו ב4 במאי וב20 ביוני במרכז סוזן דלל את Cloud walkers – ערב המורכב משתי יצירות הנעות במרחבי החלימה. בין מציאות לדמיון. Under the skin יצירה של שחר בנימיני (להקת בת שבע) שתעלה בבכורה עולמית וטנקי. יצירה מאת קינן דינקלמן (ברלין) והמובמנט פרוג׳קטהמובמנט פרוג׳קט (The movement project) הוא קולקטיב רקדנים ואמנים שהוקם על ידי אריקה רינטוביץ׳ ב 2022. החברים בהרכב יוצרים יחד חומרים מקוריים וגם מזמינים כוראוגרפים אורחים ליצור יחד איתם. הפרויקט מחבר יחד רקדנים יוצרים ותיקים ומנוסים עם הרבה שנות במה בארץ ובחו״ל. החברים בהרכב יוצאי להקות בת דור, הבלט הישראלי, הלהקה הקיבוצית, בלט סמפראופר (דרזדן), ענבל פינטו ואבשלום פולק, פרוייקט סיוויק (ציריך) ועוד.

חדשות אמנות ותרבות
צילום: אפרת מזור

שחר בנימיני- Under the skin – בכורה עולמית

פעם חלם צ׳ואנג טסה שהוא פרפר המתעופף ברפרוף כנפיים, שמח בעצמו ועושה מה שליבו חפץ. הוא לא ידע שהוא צ׳ואנג טסה. לפתע הקיץ משנתו ומצא את עצמו צ׳ואנג טסה שאין לטעות בו. שוב לא ידע אם הוא פרפר בחלומו של צ׳ואנג טסה, או צ׳ואנג טסה בחלומו של פרפר…״ בין צ׳ואנג טסה לפרפר ודאי יש הבדל״, אומר מי שאומר  וקורא לכך שינוי צורה.מתוך קולות האדמה. זמן חלום. הכל אפשרי. מציאות? דמיון? אתם תחליטו:)

 

חדשות אמנות ותרבות
צילום: אפרת מזור

טנקי- קינן דינקלמן (ברלין) והמובמנט פרוג׳קט

החברה המודרנית והקצב המסחרר בו היא נעה לפעמים זורקים אותנו למקום מנוכר בו קשה לנו לראות או לחוות את ההשפעה ההדדית שיש לנו אחד על השני כקולקטיב. היצירה הזו משקפת את המטריאליזם הקיצוני שעלול לבלבל אותנו ובו זמנית עוסקת בחיפוש אחר דרכים אלטרנטיביות לחיות כאן יחד בכדור. כקהילה. כאורגניזם אחד.

אריקה רינטוביץ׳, מייסדת ה – Movement project – רקדנית, יוצרת, פרפורמרית ומורה ליוגה.

בוגרת תואר ראשון ושני בלימודי מזרח אסיה, תואר שני נוסף בפילוסופיה של המדעים ותואר ראשון נוסף במוסיקה. בוגרת הכשרה מקצועית כרקדנית באולפן למחול בת דור, בית הספר למחול של רינה שיינפלד, ותיכון האקדמיה למוסיקה ומחול בירושלים. בוגרת לימודי דיפלומה בקונסרבטוריון הממלכתי לבלט בספרד ובית הספר הגבוה לבלט של ויקטור אוייטה במדריד (Victor Ullate). היתה בצוות המקימים של מרכז ״פיור סטודיוס״ בתל אביב, שם ניהלה את צוות המורים ולימדה. מייסדת ה Moving being method – שיטת תנועה המשלבת אימון תודעתי פנימי יחד עם אימון פיזי רחב ומגוון. רקדה בלהקת בת דור ובאופרה הישראלית. רקדה בהפקות בחו״ל- בין היתר בפרויקט סיוויק בציריך שם גם עבדה ויצרה עם Philippe Saire, Jean – Philippe Guilois, Shannon Moreno, Caroline Finz, Jesica Huber. עבדה ויצרה בפרוייקטים רבים בספרד , ביניהם גם עם אלפונסו גרסיה. במקביל לעבודתה כרקדנית תרגלה יוגה מגיל 11. בוגרת הכשרת מורים בדרך הדהרמה יוגה, שיבננדה יוגה ואשטנגה יוגה.בשנים האחרונות היא מתגוררת על הקו בין ישראל להודו ומכשירה מורים ליוגה. נכון להיום אריקה מופיעה ויוצרת עם המובמנט פרוג׳קט, מלמדת סדנאות ורטריטים של ה- Moving being method ומעבירה הכשרות מורים מרוכזות בארץ ובחו״ל.

 

The movement project | – Cloud walkers

 כוראוגרפיה: שחר בנימיני, קינן דינקלמן והמובמנט פרוג׳קט

רקדנים שותפים ליצירה: אריקה רינטוביץ׳, ארתור אסטמן, דיוויד ווארן פארקר, נגה הרמלין, קתרי סיפולה כהן, הילה דקל.

עיצוב תאורה: אבי יונה בואנו (במבי), מנהל טכני: איציק אילון

עיצוב פסקול: רותם ווינר צ׳ייקובסקי, יובל גרן, עיצוב תלבושות: נועה עוז סתר

גרפיקה: קארין טרניו שמש, סטילס: אפרת מזור, רוסלו שמריה

וידאו: אוראל בצלאל, ניהול חזרות: רייצ׳ל ארדוס, עינת בצלאל, תמר בר ניב

ניהול הצגה: רייצ׳ל ארדוס,תמר בר ניב, דרמטורגיה: רייצ׳ל ארדוס, ניהול והפקה: אריקה רינטוביץ׳

מופעי בכורה בסוזן דלל

יום חמישי ה4 במאי | 20:00

יום שלישי ה20 ביוני | 20:00

 משך המופע: 60 דקות

מחירי כרטיסים: 110-140 ₪

טלפון להזמנת כרטיסים: 9300*
לרכישת כרטיסים:
https://did.li/8N5fT

אולי יעניין אותך גם

בהקיץ תמיר גינץ להקת קמע
"בהקיץ" מאת הכוריאוגרף תמיר גינץ בבכורה עולמית
חדשות אמנות ותרבות
רוקדים עם השחר להקת הפלמנקו רמנגאר מציגים ALBOREANDO
אורלי פורטל הדרך עד פקרוני