סיורי אוכל בשוק הכרמל, יעקב בלומנטל עושה אהבה עם תל אביב, פנדה פיתה

סיורי אוכל וקולינריה בתל אביב פנדה פיתה
צילום: יעקב בלומנטל

כשאומרים פיתה עולה לכל אחד מאיתנו קונטציה של מקום בו מוכרים מאכלים בפיתה – כל אחד והמקום שלו. אבל עבורי פיתה זה פנדה פיתה. וזו לגמרי אינה פיתה שגרתית כלל וכלל לא! הפיתה הזאת היא הכל מלבד שיגרה : היא אירוטיקה של קולינריה, טעימה בטירוף, מנחמת ,מפתיעה, משמחת, היא דרך חיים. היא שונה מכל מאכל פיתה שתאכלו כי מאחורי הפיתה יש אווירה ייחודית , גישה וווייב כל כך מיוחדים ההופכים את פנדה פיתה לפיתה הכי טובה בתל אביב! על סימפוניית הטעמים שתרגישו בפה מיד בביס הראשון אחראי לא אחר מחבר מאד טוב שלי השף עידן פיינבורג שמלבד שהוא שף וקולינר מדהים הוא פשוט קסם של איש מלא באנרגיות חיוביות המורגשות בכל מקום בשוק הכרמל ובעיקר בתוך הפיתה.

סיורי אוכל וקולינריה בתל אביב
עיצוב וצילום: יעקב בלומנטל

לפנדה פיתה 3 סוגי פיתות : מנת הדגל – חציל בענן , הכל מאודה , החציל עובר מסאג' וג'קוזי וכל מיני תענוגות לטובת בלוטות הטעם שלכם; סביצ'ה וסלופי בשר. ואני שאיני יכול לוותר על בשר אך מתקשה גם לעמוד בפיתוי של מנת הדגל כאורח קבע בפנדה פיתה משלב בין השניים. תענוג לחיך ולנשמה מה צריך יותר מזה? 

 

צלם מזון וקולינריה מקצועי, יעקב בלומנטל, צילומי קולינריה, צלם מיניאטורות
עיצוב וצילום:. יעקב בלומנטל
סיורי אוכל בתל אביב
פיתה פנדה צילום: יעקב בלומנטל
צלם מזון וקולינריה מקצועי, יעקב בלומנטל, צילומי קולינריה, צלם מיניאטורות
פנדה פיתה עיצוב וצילום: יעקב בלומנטל

פנדה פיתה, מל"ן 45 , שוק הכרמל, תל אביב. 

צלם מזון וקולינריה מקצועי, יעקב בלומנטל, צילומי קולינריה, צלם מיניאטורות
אמן מיניאטורות וצלם מזון תדמית ופרסום , עושה אהבה עם תל אביב אהובתי דרך המפגש עם האנשים, הטעמים , הריחות , הרחובות והאמנות שלי. 

 רוצים למתג את העסק שלכם בדרך ייחודית?