סטודיו צ'חה משיק קולקציה חדשה WILD BULBING

מה קורה כשעיצוב  פוגש את הטבע? נולד גוף תאורה חדשני, מלא בסטייל, שהופך כל חלל לכיפי במיוחד עם נגיעות קלות של טבע פראי.

איזו שנה הייתה 2020 ! העולם השתנה מקצה לקצה, והאיר על חיינו אור חדש בכל תחום אפשרי.

עוד בימים שהעולם נהג כמנהגו, ב-2014 וב-2015 בזכות קמפיינים של מימון המונים מוצלחים מאד ב-Kickstarter.com  הצליח סטודיו צ'חה  לעלות על הגלוהחברה הקטנה והמדליקה הזו  תפסה תאוצה ותוך 3 ימים מומש החלום לייצור גופי תאורה מהפנטים שיוצרים אשליה אופטית בזכות משחק של דו-מימד ותלת-מימד. מאז אותו אירוע מכונן כבשו את העולם, כשהתאורה שלהם  הגיעה לחנויות המוזיאונים הנחשבות כמו  MoMA בניו יורק ומרכז פומפידו בפריז, והתפרסמה במגזינים מובילים בתחום העיצוב בכל העולם.

ככל שגדלו כך גדלו גם מספר הקולקציות, ובימים אלה הם משיקים וגאים  להציג את קולקציית התאורה החדשנית החדשה  שמסמלת את השינוי העולמי בכלל והאישי שלהם בפרט, כשהטבע הוא ההשראה שעומד בבסיסה.

הדבר הבולט שמאפיין את השנה האחרונה היה העובדה שהתכנסנו יותר ויותר בבתים, ופחות בילינו בטבע. זה נתן אפשרות נהדרת לבעלי החיים שבו לשוטט בחופשיות במרחבים הטבעיים שלהן ולחקור אותם לעומק, ועבורנו הכנסת החיות הבייתה כתאורה היא הפרשנות המעניינת שלנו להתחברות לטבע.
קולקציית  Wild BULBING מציגה 5 בעלי חיים: טוקאן, שקנאי, זאב, טווס ולוויתן, בעיצוב עכשווי ובועט שיחברו אתכם לטבע בזמן שאתם בבית. הם יפים להפליא פרקטיים, בין אם זה לתאורה בחדר ילדים ובין אם כפריט עיצובי בסלון

מאז ומתמיד חדשנות ויצירתיות היו הליבה של סטודיו צ'חה ובסדרת Wild BULBING החדשה הם משלבים את החומרים הטובים ביותר עם צבעוניות ואשליות אופטיות

והתוצאה? מוצר שהוא לא רק תאורה אלא יצירת אומנות ייחודית וסופר מגניבה.

מנורת הטווס מתוך הקולקציה החדשה Wild BULBING

עיצוב ייחודי

החיות המוארות נראות קצת שונה מאלה שאתם מכירים בטבע – משולבות בהן אור, עץ וצבע מה שיצר גוף תאורה מרהיב, וכמובן פרקטי. כל אחת מהחיות שבקולקצייה היא מתנה מושלמת לילדים (וגם להורים) שאוהבים חיות, שיתרגשו לישון עם אור שמפיצה החיה האהובה עליהם. מלבד העיצוב הנהדר, יש יתרון גדול לעובדה שלמנורה מחוברת סוללה נטענת מובנית שיכולה להאיר עד 15 שעות ברצף, כך שאין הכרח להשתמש בכבל בעת השימוש.

החומרים

סטודיו צ'חה  לעולם לא מתפשרים על איכות, ומאד גאים בעובדה  שהם עובדים עם ספקים קטנים ומפעלים משפחתיים. המוצרים שלהם עומדים בסטנדרטים הגבוהים ביותר בעולםכשכל חיה עשויה משילוב של לוח פרספקס ועץ למראה ייחודי להפליא. הם משתמשים בהדפסת UV ובסוללה נטענת ל- 15 שעות של אור. בזמן השימוש המוצר לא מתחמם בזכות נורות ה- LED החסכוניות באנרגיה,  שגם הופכות קולקציית Wild BULBING ידידותית לסביבה. מתבקש, לא?

מנורת השקנאי מתוך הקולקציה החדשה Wild BULBING

קולקציית WILD מסמלת את ההתפתחות של בעלי הסטודיו וזוג בחייהם הפרטיים, איה וניר, כאנשים וכמעצבים. בקיקסטארטר הראשון ב-2013  הם היו זוג צעיר בתחילת דרכו עם חלומות גדולים בעולם העיצוב. היום יש להם משפחה שגדלה עם השנים לצד החברה שלהם, שמגשימה את כל הרעיונות העיצוביים שלהם.  השינוי המשמעותי שעבר על העולם עם הופעת נגיף הקורונה השפיע גם עליהם באופן אישי וגם על העיצובים שלהם, ששונים  מאלה שקדמו להם .

 כניסה לקיקסטארטר