ג'ו סטילגו מגיע לסיבוב הופעות בארץ

ג'ו סטילגו הוא זמר, פסנתרן וכותב שירים שזכה לשבחים בינלאומיים. הוא יצר צליל רענן לג'אז במאה ה-21, הידוע בכתיבת שירים שמרגישים כאילו הם קיימים כבר שנים, ובעיבוד קלאסיקות שנשמעות כאילו נכתבו זה עתה. הוא הוציא 8 אלבומים, חמישה מהם הגיעו לראש מצעד הג'אז הבריטי. בפברואר  הוא מגיע לסיבוב הופעות. 

כשגדל בתור הצעיר מבין 5 ילדים הוא היה מוקף במוזיקה, עם שני הורים מתחום המוזיקה – כותב השירים ואיש הטלוויזיה ריצ'רד סטילגו וזמרת האופרה אנאבל האנט. במהלך הקריירה המגוונת שלו הוא הפך לבדרן מודרני אמיתי, הידוע בעולם כמבצע שנינות, סגנון ורמת מוזיקליות שגרמה לו להכרה כאחד הזמרים-פסנתרנים הטובים בעולם. תמיד מחפש דרך חדשה להביא לא רק את השירים שלו אלא את אלה שהוא אוהב מהעבר לקהל חדש, הוא שילוב מפתה של גיבוריו דני קיי, נט קינג קול ודדלי מור, ומושפע מהארי קוניק ג'וניור, פיטר סקלרן, קול פורטר, פרנק סינטרה, סטיבי וונדר, ננסי ווילסון, אלה פיצג'רלד, הביץ' בויז, אוסקר פיטרסון, Hoagy Carmichael, אירווינג ברלין וג'וני מיטשל. אלבומו האחרון, Stilgoe In The Shed, שעמד בראש מצעד הג'אז הבריטי, נוצר לאחר שג'ו החל לשדר ב-YouTube מהסככה שלו בתחילת המגיפה בשנת 2020. התוכנית שהתקבלה 'Stilgoe In The Shed' תפסה למעלה מ-200,000 צופים ברחבי העולם, והוביל לאלבום הייחודי הזה, שזכה לשבחים בעיתונות בבריטניה והופיע בחדשות ה-BBC וגם ב-ITV.

הוא מנחה הופעות שנתיות הכוללות שמות מפוארים מעולמות התיאטרון, הקומדיה והג'אז ב-Crazy Coqs- Joe Stilgoe and Friends, ומבצעי חג המולד שלו ב- Lyric Hammersmith הם כעת מוסד בתיאטרון. הוא ערך את הופעת הבכורה שלו ברויאל אלברט הול כאורח מיוחד עם הביג בנד של גאי בארקר בשנת 2017 והיה האמן האורח במופעי חג המולד האגדיים שלהם בשנת 2019. הוא יצר מופעים עטורי פרסים עבור פסטיבל הג'אז של לונדון כולל מחווה לג'ין קלי ב-LSO St Lukes, Songs On Film ב-Cadogan Hall (בתוספת שלוש עונות אזלו של פסטיבל אדינבורו וסיבוב הופעות בבריטניה), ובשנה שעברה Joe Stilgoe & His Big Band ב-St Johns Smith Square. הוא הופיע עם תזמורות ולהקות כולל תזמורת ג'ון וילסון, RPO, תזמורת קונצרטים של BBC, BBC Big Band, RTE, Lahti Symphony, RLPO ועוד רבים. פרפורמר מבוקש מאוד למסיבות חברה, אירועי חברה וגיוס תרומות, התבקש להופיע לרגל יום הנישואים ה-70 של המלכה והדוכס מאדינבורו בווינדזור, ונתן הופעות פרטיות עבור הנסיך צ'ארלס בארמון סנט ג'יימס, הדוכס של אדינבורו בווינדזור, הדוכסית מקורנוול בריץ בלונדון והנסיך אדוארד בבית פרוגמור, בין רבים אחרים. לאחרונה הוא החל להתאגד עם מוזיאון המדע, שם בשנה שעברה הוא היה מוזיקאי הג'אז הראשון שהוזמן לשאת הרצאה על מדע המוזיקה עם ד"ר פיליפ בול כחלק מעונת LATES שלהם. הוא גם שגריר של The Old Vic, Children & The Arts, The Orpheus Center ו-Chestnut Tree House. 

המשכן לאומנויות  הבמה באר שבע – 4.2
זאפה ירושלים – 5.2
זאפה הרצליה – 7.2 
היכל התרבות כפר סבא – 8.2
מוזיאון ת"א לאמנות – 9.2
מוזיאון ת"א לאמנות 10.2
בית אבא חושי חיה – 11.2