Arttelling

הפקות

בעיר הרב-תרבותית תל אביב, האמנית נטליה זורבובה, ציירת פיגורטיבית מחוננת, מתחבטת בזהות ובשייכות בעת עלייתה ארצה ופונה לאמנותה כדי לבטא את תחושת העקירה והנוסטלגיה העמוקה שלה, ובסופו של דבר מגלה שהבית הוא לא רק מקום פיזי אלא בעיקר מצב פנימי של הוויה.

צילום ועריכה : ארנון דה שליט 

Hooman Khalili הוא במאי אמריקאי ממוצא איראני ותומך נלהב של ישראל. דוגל בחופש הביטוי של נשים איראניות על ידי יצירת קירות רבי עוצמה ברחבי ישראל. "רק בישראל, המדינה היחידה במזרח התיכון המאפשרת לעשות אמנות בלי חשש" אומר אומן. בסרטון זה הפיק אומן יחד עם אמני הגרפיטי בן לוי ודרור פריד קיר קצת שונה בו מופיע גבר, הראפר המתנגד למשטר האיראני טומאג' Toomaj,המועמד להוצאה להורג עקב שיריו חסרי הפחד המתריסים נגד המשטר האיראני המדכא. 

Hooman Khalili is an American director of Iranian descent and a passionate supporter of Israel. Advocates the freedom of expression of Iranian women by creating powerful walls throughout Israel. "Only in Israel, the only country in the Middle East that allows you to make art without fear" says Oman. In this video, Uman together with the graffiti artists Ben Levy and Dror Farid produced a slightly different piece in which a man appears, the rapper opposed to the Iranian regime Toomaj, who is a candidate for execution due to his fearless songs defying the oppressive Iranian regime.

צילום ועריכה : ארנון דה שליט 

נטליה זורבובה
הצצה לעריכה של הסרט "חיה בציור" על האמנית נטליה זורבובה

תמיר גינץ הוא כוריאוגרף, מייסד ומנהל להקת המחול קמע, רקדן ומורה למחול ישראלי. בסרט "הקמע של גינץ" מספר גינץ על המסע שעשה מתחילת הקמתה של הלהקה ומדוע בחר דווקא את באר שבע לבית של הלהקה. גינץ מספר על המסע האישי שלו, ההתבגרות בתחום האמנותי ונותן תובנות ומחשבות על הכוח של היצירה וכוחו של המחול להשאיר אותך צעיר לנצח! 

 

צילום ועריכה : ארנון דה שליט